31 Aralık 2012 Pazartesi

Tatlı sürprizler :)


Yılın son sabahı, herkese günaydın efendim.
Küçük, sevimli, maliyetsiz bir sürpriz hazırladım.
Fikir açısından paylaşıyorum.

Altta açık pembe olan karton, sert olsun diye bir mukavva üzerine yapıştırdım,
Koyu pembe kalp keçe, kalp şeklinde kalıp çıkarıp kestim,
Kalbin ölçüsünde jelatin, sürprizi yapacaktım ama evde jelatin yoktu :)
hemen beyin faaliyetini artırdı ve ardından ampül yandı tepemde :) Fırın poşetidir kendisi efendim, kalbin üstüne koydum başladım dikmeye, ufak bir boşluktan döktüm bonibonları içine, sonra dikip bitirdim.


Arkası böyle gördüğünüz gibi.



Bu kutunun kapak süslemesiydi, Yanındada bir not: ''Sen bunlardan daha tatlısın'' diye


Altı küçük bir sepetti, içini kumaş parçalarıyla doldurdum, üstüde tarif ettiğim gibi mukavvadan, sert dursun, kapak görünümü versin istedim.
İçine de mektup koymayı ihmal etmedim


İçinde ne mi var? Çeşit çeşit şekerlemeler, çikolatalar,
Hepsi orjinal ambalajından kurtarılıp, fırın poşetine maruz bırakıldı küçük bir kurdele eşliğinde :)



Herkese tatlı, mutlu bir sene diliyorum, Senenin son postu bu oldu, çok da iyi oldu :)



Hoşçakalın...

2 yorum:

  1. nefis görünüyor içiyle dışıyla :) Çok harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok keyifle yaptım,
      Eşimde çok keyifle yedi :)
      Teşekkürler, sevgiler...

      Sil