19 Aralık 2012 Çarşamba

Kağıttan Çerçeve yaptım

Kağıdı çok seviyorum, saatlerce oynayabilirim kağıtlarla... 

http://increations.blogspot.com/2009/06/how-to-make-simple-paper-frame.html

Aşağıdaki kalıp bu siteden.








Yaptım ama çok çok çok ince oldu, daha genişini de denemek istiyorum en kısa zamanda


Koyu çizgili olan yerlerden kestim


İnce çizgili olan kısımlardan da  katladım içe doğru


Uçlarını da iç içe geçirdik miiii,


Tamamdır.


Kenarlarını süslemeyi bekleyemeden paylaşayım dedim, kalınca kalıyor çünkü,
Devamı ve detayları daha sonra gelsin o zaman.
Keyifli günler...

4 yorum:

  1. Merhaba sizin TuruncuOda ya bıraktığınız boyama yorumuz sayesinde buldum... ben de aynı denemeyi yaptım ve de başarılı oldum... blog adresimi yazacağım size belki yardımcı olur size... aman ne olur yanlış anlamayın... üye falan edinmek için yazmıyorum bu yorumu ilk denemelerimde aynı üzüntüye kapılmıştım ben de... sevgiler

    http://hobimiterapimi.blogspot.com/search/label/before%2Fafter#.UNMAhOTG9Sk

    YanıtlaSil
  2. Yorumu okudum. Ne kadar incesin, çook teşekkürler,
    Bende böyle bir öncesi sonrası yayınlamak istiyordum bloğumda ama kısmet değilmiş, bir dahaki sefere artık
    Şimdilik yapılmışlara bakmakla idare edelim... :)

    YanıtlaSil
  3. Çok pratik ve hoş bir çalışma, ayrıca çok da başarılı bir uygulama olmuş :) Bu arada seni mimledim, bloguma bir uğra istersen, Sevgiler :)
    ! •• Değerlendiriyorum ve Paylaşıyorum •• !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uğradım, gördüm ilk kez mimlendim :) heyecan yaptım, zevkle yanıtlarım soruları :) Bu arada teşekkürler... :)

      Sil