19 Aralık 2012 Çarşamba

Hediye Paketi süsü yaptım

      Bloglarda, sitelerde, mağazalarda, vitrinlerde yılbaşı çılgınlığı almış başını yürümüş :)
O kadar iyi şeyler görüyoruz ki, daha iyisini yapamayacağımızı düşündüğümüzden olsa gerek, hiiç kalkışmıyoruz o işlere :) (yani ben, tam da böyleyim) (ya da tembelliğime kılıf bulmaya çalışıyor da olabilirim) :)

                     Ama işte sonunda yaptım. Küçük bir yerinden de olsa başladım :)

      Pinterest, weheartit gibi sitelerde çokça görmüş olduğumuz süsü denedim, o kadar düzgün oldu mu maalesef hayır, ama idare eder bence, hem yapa yapa alışır da insan.

                   Neyi sen yaptın dediğinizi duyar gibiyim :) Şu mumun üstünde ki kırmızılık :)




Malzemelere gelince eski bir dergiden, (ben İkeanın kataloğunu kullandım) (bu bilgiye gerek var mı bilmiyorum ama olsun) :) böyle 9 adet şeride ihtiyacımız var.
Ölçü isteyenlere, genişlikleri birer santim, uzunklukları ise, en uzun olanlar 12cm, bir kısası 11cm,
bir kısası 10cm, en kısa ise 5cm


Böyle döndürüp, yapıştırıyoruz


Ve sonra da böyle, arka taraftan yapıştırıyoruz bu ucuda


Ben önce zımbalamaya çalıştım ama olmadı, ı   ııı :)


Böyle üç tane hazırladıktan sonra



Ressam bant diye tabir edilen, bantın iki ucunu bir araya getirip yapıştırmak suretiyle, çift taraflı banta dönüştürüp, üç parçayı üst üste yapıştırdım






Bu da diğerlerinin yapışmış hali, onlara da aynı şekli verip üst üste yapıştırıyoruz hepsi bu 


Bu da internette gördüğüm hali, hangi site derseniz, hiç bir fikrim yok, ama emek hırsızlığı olmasın, ben bulmadım üretmedim, sadece ilham aldım diyelim :)




Keyifli günler dilerim herkese...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder