7 Ocak 2013 Pazartesi

Hediye paketi yapımı


Hediye paketi örnekleri aldı başını gitti bildiğiniz üzre,
Ben zaten bu paket işine önem verirdim, şimdi iyice dikkat eder oldum.
İçinde ki bir kitap, içi ve dışı uyumlu olsun istedim, fakat elimde craft kağıdının kalmadığını farkettim, acelem de vardı


Eee, aklıma koydum mu olacak, :)

Kağıt bir çanta geçti elime, saman rengi, hemen kestim, reklamlı bölümleri ayırdım :)
Güzelce kapladım, İki uzun şerit kestim, biri daha geniş ve uzun, diğeri biraz daha kısa ve ince. Gördüğünüz şekli verip üstüste yapıştırdım.
daha ince bir kağıtla da sarkan kurdele kısmını yaptım.

İçi dışı uyumlu olsun diye dedim, ama içini fotoğraflamayı unutmuşum, netten koyayım dedim hemen.


Erkek olduğu için hediyenin sahibi, sade kalsın istedim,
Sizce nasıl olmuş
Aa hemen aklıma geldi güncelleyeyim, pinterestte görmüştüm yanılmıyorsam orjinalini de koyayım, size de alternatif olsun





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder