2 Temmuz 2013 Salı

Kahvaltılık fırında yumurtalı ekmek

http://instagram.com/p/XiGuhBHrX6/

Eşimin doğum günümde iPhone hediye etmesiyle birlikte instagram kullanmaya ve bilgisayar başına hiç oturmamaya başladım nerdeyse :)
Böyle oluncada post yazmak hayal oldu :)
Bu fotoğrafı da iki gün önce instagramda yayınlamıştım lezzetinde güzel olunca buradada paylaşayım istedim.
Eşim işteydi tek başıma yaptım yedim tek kişi için;
1yumurta 3ince dilim ekmek 3 dal maydanoz 1parça beyaz peynir 1parça rendelenmiş kaşar peyniri

Tüm malzemeyi karıştırıp ekmeklerin üzerine sürüp fırına verdim 15dakika kadar kızartmasını bekledim sonra afiyetle yedim :) daha kahvaltı yapmamış olanlara afiyet olsun :)

2 yorum:

  1. çok lezzetli görünüyor :) bu arada Blogger'ın applicatıonu var Iphone için.. fotograflarda ıphonunuzda ise direk yazıp foto ekliyerek bilgisayar basındakindne bile daha hızlı postlar yazabilirsiniz.. :) Ben oyle yapıyorum ;)) Umarım işinize yarar.. Sevgiler..

    YanıtlaSil