6 Mart 2013 Çarşamba

Mıknatıslı magnet washi yapımı

Dün akşam pinterestte gördüm,
görmemle bilgisayarı kucağımdan atmam elime malzemelerimi almam bir oldu.
Nasıl mutlu oldum, nasıl mutlu oldum anlatamam :)
Sizlerle paylaşayımda siz de yapın, sizde mutlu olun istedim.
Malzemeler bunlar
İstediğiniz renkte ve desende bant,
Sipariş magneti ve birde makas


Önce magnetin üstündeki parlak kısmı söktüm



Bantlarımı sıra sıra yapıştırdım





Tek tek kestim, yan kısımları yamuk yumuk kestim ki, dişle koparılmış izlenimi versin


Ve büyük bir keyifle buzdolabıma yapıştırdım yeni magnetlerimi


Çok tatlı bir fikir değilmi?



12 yorum:

  1. gerçekten iyi fikir denicem:)

    YanıtlaSil
  2. ya böyle minik,pratik,sevimli fikirlere bayılıyom. dur hemen yapıcam çok sağol:)) bi de ayrıcana da buzdolaplarımız aynı bizim senle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen dene, ben öyle yaptım, 5dk sürmeden buzdolabım rengarenk olmuştu bile,

      Sil
  3. Çok iyi fikir. Çok güzel olmuş.Mutlaka yapacağım :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba bantlarınız çok güzelmiş nerden alıyorsunuz kırtasiyecilerde bulabilir miyiz

    YanıtlaSil
  5. mikemmmel bir fikir :D

    YanıtlaSil
  6. Çok heycanlandım... acaba benim pin'i mi gördünüz? Aynı aşamaları gösteren bir fotoğraf yüklemiştim zira... elinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Şimdi bakıyorum da benim yorumum çıkmamış
    Güzrl bir fikir. Ben de pratik şeyleri seviyorum.
    Seni mimledim. Bekleriiim.

    YanıtlaSil