5 Şubat 2013 Salı

İkinci mimim :)

                                                   

                                             Terzi Mankeni beni mimlemiş

Mimim amacı özgün bir içerik oluşturmak ve izleyici sayısı 200den az olan bloggerların trafiğini arttırmakmış
Yeni bloglar için Liabster award adı altında bir destek projesi geliştirilmiş.
Mimin kuralı gereği bana sorduğu 11 soruyu cevaplayacağım, 11 tanede ben soru yönelteceğim 11 blogger'a...


Hobi ve fobilerimi sormuş?
O kadar çok hobim var ki, blogda da yaptıklarımı paylaşıyorum zaten
Fobilerim ise, örümcek fobim var mesela, kapalı, dar ve küçük alanlarda da kalamam çok fazla süre.
Sevdiklerimi kaybetme korkum var. Asansöre de binmem. Daha da vardır belki :)


Ne tarz müzikler dinlerim?
Bir çok müzik tarzını da dinleyebilirim yeter ki benim kulağıma hoş gelsin

Son günlerde nasıl vakit geçirdiğimi sormuş?
Misafir ağırlıyarak... Yeni evliyim, tebrikleri kabul ediyorum :)

Hobileriniz sizin için önemli midir? Mesela yangında ilk kurtarılacak listesinde midir?
Evet kesinlikle öyledir, içimin yangınında, canımın sıkıntısında hayatımı kurtarırlar...

En son hangi filmi izlediniz?hangi kitabı okudunuz?
Dizi de sayılırsa bu aralar deli gibi Fringe izliyoruz. En son izlediğim film sanırım Flyynn Olmak''tı.
Halen okuyor olduğum son kitapsa ''İskender Palanın EFSANEsi...

Hangi renk?
Tabiki PEMBE :)

Yaz mı, kış mı?
Bir Mart bebeği olarak, tabi ki kış.. Yazın sıcaktan boğuluyorum

Bilgisayarı açtığınızda ilk ne yaparsınız?
Blogger sayfamı tıklarım :)

Blog açmaya nasıl karar verdiniz?
Çatı Katı İlkay ablaya özendim :) Pat diye de açmaya karar verdim :)

Pazar günlerini sever misiniz?
Kim sevmez ki? :)

En sık tükettiğiniz kozmetik ürünü?
Göz kalemi Emily marka :)


Benim sorularım
Unutamadığın ve en çok sevdiğin film hangisidir?
En sevdiğin yazar kimdir?
En sevdiğin ve sende iz bırakan bir şarkı var mı? varsa hangisi?
Takıntılı mısın? Varsa neler olduğunu paylaşır mısın?
Hobi metaryeli olarak en sevdiğin nedir? kağıt mı, keçe mi, kil mi, kumaş mı v.s?
Çocukluğundan hatırlayıp en çok özlediğin şey nedir?
Bloğumda en çok neyle alakalı post görmek istersin?
Kahve mi, çay mı?
Bloggerlardan hiç tanımadığın halde kendine en yakın bulduğunu bizimle paylaşır mısın?
Görmeden ölmek istemediğiniz yer neresi?
11 soruyu hazırlarken ben çok zorlandım, sende zorlanacağını düşünüyor musun? :)

Benim mimlediklerim




11 yorum:

  1. Yanıtladığın için teşekkür ederim :) okurken çok keyif aldım :)

    YanıtlaSil
  2. Mim için çok teşekkür ediyorum canım.Sorularının cevapları ve senin mimin de burada :)
    http://gamzeninrenkleri.blogspot.com/2013/02/bir-mim-de-benden.html

    YanıtlaSil
  3. Bende de bir mimin var:) cevaplarsan sevinirim :) http://gokyuzunebakarkenuyuyakalmisim.blogspot.com/2013/02/ne-sekilde-kitap-okursunuz.html

    YanıtlaSil
  4. Cevapları okurken şöyle oldum aaa evet bende böyleyim özellikle kışı sevdiğim için çevremdikiler bazen bana uzaylı gibi bakıyorlar....
    bloğunu izlemeye aldım mutlu bir hafta dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanal alemi bu yüzden seviyorum. Uzakları yakın, birbiriyle tanışması mümkün olmayanları tanıştırabiliyor, aaa benim gibilerde varmış dedirtiyor. :)
      Seni tanıdığıma memnun oldum :)
      Sevgilerle...

      Sil
  5. çok içten samimi cevaplar olmuş...

    siizi izlemeye aldım...
    sizde beni izlemeye alırsanız sevininirim...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bloğunu incelemeye başladım bile :)

      Sil
  6. Hər ne kadar ben mimlenmemiş olsamda ben de sorulari yanitlayacagim. Ve henuz 13 uyem var. Hepinizi beklerim

    YanıtlaSil