21 Kasım 2012 Çarşamba

Marsmelow kabusu :)

Geçen hafta eşimin minik yiğeninin doğum günüydü. Ne zamandır denemek istediğim şeker hamurlu kurabiye için fırsat dedim, Berra ya da değişiklik olur diye düşündüm, internetten tarif araştırmaları yaptım, hello kitty yapacağım onun kararını verdim, bende bir heves, bir heves ki sormayın :)
Marsmelow nerde var tabi ki Bim'de. Her blog da bunu gördüm, dedim adım başı Bim var zaten sıkıntı yok, alırım.
Birde ne göreyim, Yok, Artık Bimlerde Marsmelow yok. Skandal :)
Üsküdardaydım, dedim sıkıntı yok, bir sürü büyük market var, bulurum nasıl olsa, Migros,Kim,Üçler, Balık pazarındaki şekerlemeciler, aklıma nere gelirse girip soruyorum yok, birde bilmiyorlar mı, onu izah etmeye çalışıyorum, hani eti puf varya onun içindeki yumuşak şey diye :)
Sonuç, elde var sıfır, mutsuz mutsuz eşimin yanına gittim, ne oldu dedi, dedim böyle böyle, bulamadım, Eminönüne bakarız dedi, belki orda vardır, Ama akşamdı ve Eminönü açık değildi, ve yarın Berranın doğum günüydü, kısmet değilmiş dedim, teselli ettim kendimi.


Vee sonra zafer benim, Eminönünde Kurukahveci Mehmet efendinin sokağında aşağılarda,sol tarafta bir şekerci var, her çeşit şeker,sakız ne ararsanız var. 7 tlydi, içinde 48 tane var


derhal 20 tanesinden şeker hamuru yaptım, ama o da pek kolay olmadı, ve çektiğim fotoğraflarda silindi, tekrar deneyip, şeker hamuru tecrübelerimi de aktaracağim sizlere. 

İşte Kurabiyelerin yapılmış hali,


tabi tek renk oldu, gerçi gıda boyası ekleyerek bir kaç ton daha elde edilebilir,
Bu yazı setini de Eminönünden pasta malzemeleri satan dükkanların birinden aldım


10 tl, hep merak ederdim, yazı yazan şey nasıl diye, meğer böyleymiş, şu beyaz şeyler harf, kesip, kelimeyi oluşturup, kırmızı aparata monte ediyorsun, ve işte sana kalıp.

Kurabiye üzerinde çalışmam gerek, internetten bir tarif uyguladım, pek memnun kalmadım, marsmelowun lezzetli olması işi kurtardı, yoksa yenecek gibi bir şey değildi :)
Artan kurabiyeler oldu, onu da değerlendirdim


Çilek sosu sürdüm, pek bir lezzetli oldu :) hımmm 
Sizlerde deneyin, sizlere de afiyet olsun :)






2 yorum:

  1. marsmelow bimde ve hakmarda var canım :))
    ben geçen gün aldım :))
    daha denemedim ama en kısa zamanda deneyip :)
    blogumda paylaşıcam :)
    inşallah güzel birşey çıkar ortaya :))

    ellerine sağlık...
    bence gayet başarılı olmuşlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi gelmiş demek ki, Üsküdar çevresinde dolaşmadığım Bim şubesi, girip çıkmadığım market kalmamıştı.
      Bende alıp yedekleyeyim o zaman :)
      Teşekkürler haber verdiğin için.
      İnşallah zorlanmazsın benim gibi, gerçi tecrübe oldu bana da, bir dahaki sefere başaracağım inşallah :)

      Sil