15 Ekim 2012 Pazartesi

Ojelerle renklensin hayat :)

     Gözünüze soluk mu göründü dünya, boyayın boydan boya, hayallerimize kim engel olabilir ki, değil mi ama....
     Renkli,canlı bir hayatım olsun istiyorum bende herkes gibi, e her zaman olmuyor itiraf ediyorum ama olmalı, hayat karamsar olmaya yetmeyecek kadar kısa...
      Neyse ben konuyu farklı yerlere götürmeden fotoğrafları göstermeye başlayayım :)


Yemek yapmayı ve mutfağımı seviyorum, rengarenk bir mutfağım var, herşey renkli olsun, girince içim açılsın, yemek yaparken keyif versin diye düşündüm mutfak eşyalarımı alırken,
Öyle de oldu sanırım, keyifli vakitler geçiyorum yemek yaparken, ama şu tahta kaşıklar pek bir soluk duruyorlardı, başka bloglarda gördüm, denemeden olmaz dedim,


Bantla ojenin gelmesini istemediğim kısımları kapattım, ve boyadım, Çok oje kullanan biri olmadığımdan renk renk ojem yoktu, heves alıp aldığım bir kırmızı oje duruyordu kenarda onunla denedim ilk olarak, 


Sonuç bu, güzel oldu bence, hatta bir kaç defa kullandım, yıkadım, hiç bir şey olmuyor,
Renkli ojeler alıp, devam edeceğim diğer kaşıklarımı da boyama.
Ve sonra anahtarlarımı boyayacağım :)
Bunlar farklı sitelerden topladığım fikirler, 








Hadi bayanlar neyin rengini değiştirmek istiyorsanız ondan  başlayın, 
Alın ojeleri elinize, 
Başlayın değişime :)



  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder