11 Eylül 2012 Salı

Bilgilendirme postu '' Müzekart ''

Her İstanbullunun yakındığı bir şey vardır. ''Misafir olarak bu şehre gelenler bizden çok geziyor'' diye.
Bende bu şehirde yaşayıp gezmeyi de sevmeme rağmen hala gitmemiş olduğum yerler var,
Bazıları da gittim fakat şimdi eşimle bir daha gitmek istiyorum.
            (Not: Yeni evliyim, çiçeği burnunda diye hitap edilenlerdenim, Haziran 2012 de evlendim)

Sözün kısası bir Müzekart temin edelim dedik, sonra başlayalım gezmeye. Orda öğrendik ki iki çeşit müzekart varmış, biri mavi, biri mor renkte. Biri 30, diğeri 50 tl.





Gezip görme, sizlerle de paylaşma niyetindeyim, İstanbul'u seviyorum, başka bir şehirde yaşayabilirmiydim bilmiyorum. 
Aslında gezi postları birikti, sırasıyla yayınlanacak, az sonra ;) 
Bundan da anlaşılacağı gibi, biz müzekart plus aldık, çünkü diğer imkanlarından da faydalanmak istedik, 
Keyifli günler





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder